Dobrý den,
jmenuji se Irena a vítám všechny milovnice háčkované něhy z dob minulých.
Mám ráda něžné bordurky na poličku, háčkované polštáře, obháčkované utěrky či kapesníky a podobné drobnůstky, které bych tady chtěla postupně nabízet.
Líbí se mi všechny rukodělné techniky z dob našich babiček, občas si od háčkování odskočím alespoň k pedigu nebo černému drátu, takže zboží bude přibývat opravdu různorodé - podle momentální nálady.
Děkuji za návštěvu a přeji hezké pokoukání, Irena
TOP: https://www.fler.cz/archiv-top-vyberu?term=1478829600
https://www.fler.cz/archiv-top-vyberu?term=1510826400
Počítadlo: 29.3.2013
Při současném nákupu v mém korálkovém obchůdku
UIRIS platíte jen jedno poštovné.
Malá ochutnávka z mé nabídky na profilu Uiris
Obchodní podmínky:
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
Ve vlastním zájmu zákazník do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka elektronickou poštou, případně telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, chybějící či nepřesné údaje atp.
Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku).
Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce (Irena Urbancová – IČ 42975905) písemně - adresa je uvedena pod objednávkou, anebo vnitřní poštou.
Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.
Náklady na vrácení zboží zpět prodejci při odstoupení od smlouvy hradí zákazník.
Prodejce vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy vrácené zboží převzal.
V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vracená částka ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.
Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
1.2.2016