Domů Zboží Od Snadnější učení

Stáváme se čtenáři (el. soubor)

49 Kčza 1 ks
Vložit zboží do košíku
Tohle se líbí i dalším! Pospěšte si, tohle zboží si chtějí zakoupit další 2 zájemci.
K odeslání: ihned ke staženíDostupnost: dostupné v elektronické podoběTermín odeslání*: ihned po zaplacení
* Platba převodem prodlužuje termín o dobu připsání úhrady na účet.
Prodejce běžně nezasílá toto zboží do zahraničí. V případě zájmu však prodejce můžete kontaktovat pomocí Fler Pošty
Možnosti platby
Údaje nejsou k dispozici. Kontaktujte prodávajícího.

Další zboží od Snadnější učení

Katalogové č.: 13635704
Zobrazení: 115x
Vloženo: 27.10.2022
Počet srdcí: 7x
Oznámit porušení pravidel u tohoto zboží.

Zakoupením tohoto zboží získáte okamžitě po úhradě objednávky přístup ke stažení následujícího elektronického obsahu:

  • Stáváme se čtenáři pdf 8M

Materiál je určen pro prvňáčky po ukončení Živé abecedy. Obsahuje písmena  M, L, S, P ve spojení se samohláskami. Zapojit můžeme zdatnější žáky, kteří dokážou přečíst, či napsat slovo, ale i žáčky, kteří ještě nemají dostatečně zafixovaná všechna písmena. Dětem pomáhají obrázky. 14 pracovních listů (celkem 16 stran tisku).

Příprava:

Soubor vytiskneme a využijeme jako pracovní listy pro jednotlivce či skupiny. Děti potřebují nůžky, lepidlo, případně tužku podle zvolené aktivity.

Zaměření:

  • Rozvoj řeči a slovní zásoby (pojmenování obrázku, případně tvoření jednoduchých vět)
  • Čtení písmen a slabik
  • Určování počtu slabik (jedna z možností)
  • Rozvoj motoriky ruky (stříhání, lepení)
  • Psaní (písmena, slabiky, slova)- jedna z možností
  • Určování náslovné hlásky, slabiky (diferenciace písmen, slabik)

Způsoby využití:

1) pojmenujeme obrázky, přečteme slova (slabiky, písmena), vystřihneme slova (slabiky, písmena) ve spodní části, nalepíme pod obrázky v horní části listu

2) čteme slova po řádcích ve spodní části a opisujeme slovo (slabiku, písmeno) pod obrázek v horní části listu; nalezená písmena, slabiky, slova postupně vyškrtáváme

3) provádíme grafický rozbor každého obrázku (určování slabičné délky a počtu slabik)

4) skupinové využití formou „běhacího čtení“ – skupinky mají na lavici list s obrázky a chodí si pro nastříhané kartičky (vložené v misce, košíku..), které následně vlepují pod obrázky

    Menu
    --