Domů Profil prodejce bytové doplňky Marťásek
martina krystenová
  • aktivní prodejce od r. 2009
    Reaguje na objednávky obvykle do 7 hodin.
  • bojkovice, ČR
  • 711 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (132) 100%
Nadšenci: 351
Aktivita: aktivní
Prodáno: 711
Registrace: 21.3.2009
Město: bojkovice
Stát: ČR
Důležitá informace: Vloženy nové kabelky. K některým si můžete ve stejném designu koupit i peněženku a kosmetickou taštičku. Jedny jsou stylové podzimní a další zase z ručně barvených látek technikou ebru. A nechybí ani oblíbený motiv koní...

bytové doplňky Marťásek

/ Prodávající
Novinky
892456
19.7.2020 V nabídce najdete nové kapsáře.Samozřejmostí je šití na zakázku.Stačí jen napsat.Přeji hezké léto.MArtina

 

 Zdravím všechny nakupující i nakukující.

 

V naší dílničce vznikají již 8.rokem výrobky, které jsou jedinečné a s láskou šité - co kus, to originál. Najdete u nás krásné , přehozy na postel, polštářky, prostírání, ale i obaly na knihy a sešity, kosmetické taštičky, kabelky, tašky....

Velká část našich výrobků je věnována dětem. Šijeme pro ně kapsáře, které jsou vhodné nejen k zavěšení na postýlku, ale i kapsáře za postel, které krásně doladí pokojíček, chrání zeď proti oděru a chladu a díky velkým kapsám se do nich vejde spousta věcí,které mají děti po ruce ( plyšáci, knížky, pyžamko...)

Můžete u nás najít originální zavinovačky, dětské polštářky, kabelky a tašky pro děti...

Díky strojové výšivce Vám ušijeme originální výrobek přímo na míru. Je spoustu možností, co si nechat vyšít a záleží jen na Vás, zda chcete udělat radost konkrétnímu člověku s konkrétním motivem či textem....Na bryndáčky vyšijeme jméno dítěte, na polštářky můžeme vyšít míry narození + jméno + datum. Šijeme křtící roušky, výšivky na trička, prostírání, kapsáře, obaly na knihy a sešity....a veškerý sortiment, který nabízíme. Buďte kreativní a originální.

Samozřejmostí je šití na zakázku, takže pokud budete chtít cokoliv hezkého vytvořit,  jsem tu pro Vás.

Tak ať se Vám u mě líbí a nezapomeňte, že všechny výrobky jsou šity důsledně a s láskou.

Na mém druhém profilu mě najdete jako MK materiál ,kde nabízím látky,metráž,galanterii a materiál,který už nevyužiji,ale který udělá radost třeba právě Vám.

 

 
VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ:

Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Tento reklamační řád se vztahuje pouze na zboží zakoupené od Martiny Krystenové.(dále jen „Zboží") a v záruční době na něj Kupující uplatňuje práva z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace").

2. Prodávajícím je Martina Krystenová , IČO:76035301 (dále jen „Prodávající").

3. Kupujícím je fyzická či právnická osoba, která uzavřela s Prodávajícím kupní smlouvu na koupi Zboží, které je předmětem reklamace.

4. Tento reklamační řád je plně v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník (dále jen „Zákon"), a v situacích, které nejsou přímo řešeny tímto reklamačním řádem se postupuje dle ustanovení tohoto Zákona.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY:

1. Délka záruční doby je uvedena na faktuře za Zboží. Není-li tam uvedena je stanovena Zákonem na 24 měsíců až na výjimky uvedené v Zákoně.

2. Vykazuje-li objednané Zboží zjevné nedostatky (například porušený obal) již při přebírání zboží, má Kupující povinnost Zboží nepřevzít a reklamovat u dopravce.

3. V případě, že se při užívání zboží Kupujícímu vyskytnou v záruční době vady zboží, může Kupující postupovat v souladu s tímto reklamačním řádem a uplatňovat Reklamaci.

4. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení nabývá účinnosti dnem akceptace přijetí zboží Prodávajícím. Prodávající má právo neakceptovat přijetí zboží od Kupujícího v případě, že nejsou splněny podmínky dané Zákonem. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva kompletně ruší a smluvní strany jsou si povinny navrátit všechna plnění, která si na jejím základě již poskytly. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ:

1. Místem vyřizování Reklamace se rozumí adresa Prodávajícího.

2. Ke každé reklamaci náleží reklamační lístek. V případě neúplného či nesprávného vyplnění reklamačního lístku nebo chybějícího popisu závady se reklamace považuje automaticky za neoprávněnou.

3. Je-li zboží ihned po dodání mechanicky poškozené, musí Kupující vadu reklamovat do 15 pracovních dnů od převzetí. Při pozdější reklamaci bude vada považována za mechanické poškození způsobené kupujícím a reklamace bude automaticky zamítnuta.

4. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit bude zboží opraveno nebo vyměněno za nové. V případě, že nebude možná ani jedna z těchto variant obdrží zákazník zpět své peníze.

5. V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu se za den přijetí Reklamace považuje den obdržení poslední součásti Zboží Prodávajícím. V tomto je případě je Kupující také povinen zaslat reklamované Zboží v původním obalu spolu s veškerým příslušenstvím a reklamačním lístkem a kopií faktury. Kupující je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození Zboží, je také povinen zboží označit dle jeho povahy (křehké atd.). Při této přepravě je za řádné doručení k Prodávajícímu zodpovědný Kupující, který uplatňuje reklamaci .

6. Reklamace musí být vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu. Platí zde zákonná lhůta, tedy 30 dní od doručení reklamovaného zboží včetně řádného popisu vady na adresu Prodávajícího, pokud se Prodávající nedohodne s Kupujícím na lhůtě delší. Není-li poté Reklamace vyřízena vznikají Kupujícímu stejná práva a povinnosti jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

7. Kupující je povinen převzít si vyřízenou Reklamaci co nejdříve na výzvu dopravce.

8. Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:

  • nepřiměřeným zacházením či použitím oprovedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů obyla vada způsobena v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození či povětrnostních vlivů,
  • bylo zjištěno zanedbání péče nebo předepsané údržby výrobku.

Prodávající vystaví Kupujícímu Servisní protokol, ve kterém bude stanoveno minimálně datum přijetí Reklamace, datum vyřízení Reklamace, zjištěná vada a způsob jejího odstranění a ten obdrží Kupující společně s reklamovaným zbožím zpět.

9. V případě neoprávněné reklamace, při porušení záručních podmínek Kupujícím, nesprávným či nepřesným uvedením závady nebo v případě odmítnutí Kupujícího převzít reklamovanou věc zpět, je prodávající oprávněn účtovat Kupujícímu náklady spojené s vyřízením reklamace nebo opravou podle platného sazebníku (200 Kč za 1 hod práce).

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

1. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Byla-li reklamace vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží.

2. Doba trvání reklamace se počítá od druhého dne po přijetí Zboží včetně řádného popisu vady Zboží Prodávajícím do dne vyřízení reklamace,tj.dne odeslání reklamovaného zboží zpět Kupujícímu, tj. den předání dopravci.

OSOBNÍ ÚDAJE:

Vaše osobní údaje jako adresu a telefon, které jsem získala na základě vaší objednávky používám výhradně pro plnění kupní smlouvy a nepředávám je nikumu dalšímu.

 

Způsob dopravy
ZBOŽÍ POSÍLÁM PŘES ČESKOU POŠTU JAKO OBCHODNÍ BALÍK.ZBOŽÍ BALÍM DLE VELIKOSTI - BUĎ FÓLIE NEBO KRABICE.TAKY JE MOŽNOST POSLÁNÍ BALÍKU DOPORUČENĚ.CENY ZA POŚTOVNÉ JSOU ORIENTAČNÍ A ŘÍDÍ SE PLATNÝM CENÍKEM ČESKÉ POŠTY
Další prodejní profily
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od bytové doplňky Marťásek

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--